Wat?! De 2019 editie wordt nóg leuker, dit mag je niet missen!

Leer in 1 mooie dag dé online marketing ins & outs voor 2019, laat je inspireren, leer andere ondernemers kennen en krijg een mega motivatie boost! Ben jij er klaar voor om van jouw onderneming een succes te maken? Claim die plek op 17 februari aanstaande!

We gaan een dagje knallen
Alléén de onderwerpen die je écht nodig hebt in 2019 worden uitgebreid behandeld. We hebben een programma samengesteld dat écht helemaal is toegespitst op de webondernemer van 2019. No nonsense, precies wat je van ons gewend bent: down to earth, in gewone taal, samen én met plezier!


Make it happen?


Precies, dat gaan we doen. Dit live event is speciaal voor online ondernemers die hun biz in 2019 naar een hoger level willen brengen. Voor jou als je echt goed advies wilt en niet zit te wachten op meer van hetzelfde. Veel online ondernemers lopen momenteel een beetje vast. Misschien voel je je flink overdonderd door alles wat mogelijk is op het gebied van social media, marketing en selfmade adviseurs die uit het niets lijken te komen. Je doet hier eens een challenge, volgt daar eens een webinar, je hebt wellicht al meerdere cursussen gevolgd, maar echt plakken blijft het niet (dat noem je trouwens 'shiny object syndrome').

Kijk en dáárom is de Make it happen zo’n dikke aanrader! Je leert in 1 dag wat belangrijk is voor het zichtbaar maken van jouw shop.
En dat betekent: meer traffic, meer bestellingen en meer omzet!


Early bird ticket

  • toegang tot de gehele dag, alle talks
  • inclusief culinaire lunch en consumpties
  • goed gevulde goodiebag
  • afsluiting & netwerkborrel Make it happen party
  • mega korting op de te lanceren programma
  • kans op mooie prijzen!

Tijdelijke EARLY BIRD prijs €127,- (normale prijs €197,-)

HANDIG! Ga je samen?
Dan krijg je samen € 25,- korting. Bestel met deze optie en krijg meteen de korting voor jouw vriend(in), collega of relatie.

  • Zondag 17 februari 2019

    Locatie: Crowne Plaza Hotel Den Haag
    Tijdelijke EARLY BIRD prijs €127,- (i.p.v. €197,-)
    HANDIG! Ga je samen? Dan krijg je samen € 25,- korting. Bestel met deze optie en krijg meteen de korting voor jouw vriend(in), collega of relatie.

    CLAIM NU JE EARLY BIRD TICKET(S)

DE EXPERTS

Met zorg hebben we onze sprekers uitgekozen. Zij zullen je bijspijkeren op het gebied van o.a. Instagram, Facebook, geldzaken, styling & fotografie en mailinglist groei. Stuk voor stuk onmisbare zaken voor een awesome 2019! Barstensvol inspiratie ga jij terug naar huis.

Kirsten Jassies – Just K

Je weet inmiddels wel dat Instagram onmisbaar is voor jouw webshop/online onderneming. Instagram koningin Kirsten Jassies is social media trainer en spreker sinds 2014. Ze focust zich op digitale trends en tools als Instagram, Snapchat en Youtube. In 2018 lanceerde Kirsten de bestseller en musthave 'Instaproof'. Op Make it happen vertelt zij ons weer wat de Instagram trends worden voor 2019. Don't miss it!

Onderwerp: Instagram 2019

Mark Bongers

Winstgevend ondernemen met Facebook leer je van niemand anders beter dan van Mark Bongers en zijn gelijknamige Facebook marketing academy. Hij weet alle ins & outs en hielp als Facebook marketeer sinds 2009 al honderden ondernemers in binnen- en buitenland. Lucky you, want hij deelt met jou zijn nieuwste tips & tricks op het gebied van Facebook advertising. 

Onderwerp: Succesvol adverteren op Facebook

Kim de Jong - House of Tax

Je admin on fleek?! Met Kim van House of Tax zeker wel! Met haar wordt zoiets droogs als administratie eh... leuk! Jaarcijfers, financiële rapporten, belastingaangiften, word je al niet lekker bij het idee? Dan is Kim er vandaag voor jou. Zij geeft een money talk en geeft je super handige tips om je geldzaken op orde te krijgen. Long story short: een geweldig doel voor 2019!

Onderwerp: Money talks

Mariko Naber

Na een poll in de Insiders groep op Facebook stond 'nieuwsbrief' als gewenst onderwerp bovenaan. My cup of tea! Daarom krijg je van mij een Nieuwsbrief & mailinglist mini-masterclass helemaal toegespitst op 2019 natuurlijk. De nieuwste manieren dus om jouw mailinglist te laten groeien én ik laat je zien hoe de best converterende nieuwsbrief er uitziet.

Onderwerp: Nieuwsbrief & mailinglist mini-masterclass 

Frédérique van Gemert

Fotografie is een topic waar veel (webshop) ondernemers mee tobben. Want hoe zet je niet fotogenieke producten zo aantrekkelijk mogelijk in je shop? Bespaar enorm veel tijd met de handigheidjes die Frédérique jou gaat vertellen en laten zien. Waarom Frédérique? Zij is een top fotograaf, stylist en artdirector in één, werkte als Chef mode voor diverse mode en lifestyle magazines. Niet te missen dus!

Onderwerp: Eye popping fotografie en styling


  • Een dag vol inspiratie, motivatie en connectie speciaal voor jou en jouw onderneming. Gun jezelf deze kans!

    Bestel je ticket(s)

Herken je dit?

Je hebt je webshop die ‘up & running’ is, misschien heb je mijn boek ook gelezen en al veel soorten social media uitgeprobeerd. Ondanks dat je alles hebt, loopt het toch allemaal niet zoals je voor ogen had. Verkopen blijven uit, bezoekers blijven weg en de omzet die is ook helemaal niet waar je ‘m wilt zien. Als je om je heen kijkt lijken alle soortgelijke webshops zo ontzettend succesvol te zijn, alsof ze geen moeite hoeven te doen voor klanten, laat staan voor leuke bestellingen.

Frustrerend
Want je wéét dat het beter kan, diep vanbinnen voel je dat de potentie in je zit om te knallen, maar nu voel je je onzeker en gefrustreerd. Het liefst wil je gewoon doen waar je goed in bent, creëren, inkopen, stylen, samenstellen en met mensen bezig zijn. Een webshop en de online marketing eromheen is toch niet iets wat jij opnieuw zou moeten uitvinden?

Herkenbaar? Lees even verder!

Hoe fijn zou het zijn als… je to the point handvatten krijgt waar je ook echt meteen mee aan de slag kunt je straks met gelijkgestemden bij elkaar zit om ervaring uit te wisselen. Je bent niet alleen! je straks weer met ongelooflijk plezier gaat ondernemen en je je zeker voelt we elkaar live gaan ontmoeten en proosten op een heel succesvol 2019!

Laat je niet gek maken, deze dag biedt alles om jou en je onderneming in 2019 een vette kickstart te geven!

Toe aan een heerlijk weekend Scheveningen?

Of wil je zondag gewoon relaxt op tijd zijn? Kijk, dat kan natuurlijk ook! Als je zaterdag al vrijmaakt en een nacht boekt bij Crowne plaza promenade, heb je een échte win-win! Je kunt in het hotel zelf fantastisch dineren, maar met de tram zit je ook binnen een paar haltes in hartje Den Haag óf Scheveningen (ik voel een pre-party aankomen…). Zaterdag overdag is shoppen in Den Haag een échte aanrader en voor degene die met extra dubbele focus zondag aanwezig willen zijn is pierewaaien ook helemaal niet zo’n gek idee.

Boek een overnachting
Van het hotel kunnen we je een fijne prijs voor jouw weekendje weg aanbieden. Wil je een nacht verblijven in Crowne Plaza promenade hotel, de event locatie van Make it happen? Boek dan een overnachting.
• €129,- (inclusief BTW)
• inclusief ontbijt
• exclusief toeristenbelasting á €3,35 p.p. per nacht
• geen aanbetaling vereist

Deze prijs is gebaseerd op éénpersoonsgebruik, voor een tweede persoon geldt een toeslag van €18,50 p.p. Wees er snel bij want dit aanbod is op basis van beschikbaarheid. Reservering kan via Maxime Stolwijk: m.stolwijk@crowneplazadenhaag.nl
  • Een dagje shoppen in Den Haag of uitrusten en lekker pierewaaien op Scheveningen. Boek een nachtje erbij en het kan allemaal!

Twijfel je nog?

Hier een aantal fijne reacties van andere webshop ondernemers na deelname aan het Make it happen event 2018.

Patricia - Melon & Me - "Even een berichtje om je te laten weten dat ik het event super vond! Een hele fijne dag vol inspiratie en ideeen. Lekker praktisch en geen wollig er om heen geklets maar lekker to-the-point. Ik hou er van! Ook vond ik het super motiverend om ervaringen met elkaar uit te wisselen. Soms is het gewoon onwijs fijn om even te horen dat iemand anders ook ergens tegenaan loopt en dat het gras bij de buren niet altijd groener is."

Esther - Diertastischshop.nl - "Ik vond je evenement echt super georganiseerd! - Alles verliep soepel - De sprekers waren inspirerend en leerzaam. - Het eten was lekker en goed. - De locatie was geweldig! - Goed bereikbaar, ideaal!"

Robin Schellekens - "Het event was echt enorm leerzaam. Iedereen die er was hoeft zich de komende maanden zeker niet te vervelen!"

Sandra - Wonen voor jou - "Ik wilde je nog even bedanken voor de leuke, inspirerende en leerzame dag gisteren! Ik ben superblij dat we kaartjes hadden gewonnen via Flavourites Live. Ik kende jou nog niet (Applepiepieces dan weer wel!) maar ben blij dat ik je op deze manier heb leren kennen! Ik ga je zeker volgen"

Susanne Bakker - Les Petites Puces - "Ik vond het een inspirerende dag, dat zeker. Het was heel intensief dat wel, omdat het heel veel luisteren en opnemen was. Ik had graag iets meer interactie gezien, meer workshop achtige opdrachten of meer ervaring uitwisselingsmogelijkheden met de andere ondernemers. Wellicht voor de volgende editie!"

Tim - De Knikkerprins - "Mijn felicitaties met de organisatie van het mooie event! Ik vond het super interessant en heb er heel veel tips uitgehaald."

Veel gestelde vragen

1 - Wat moet ik doen als het evenement 'booked' is?
Er zijn nu nog gewoon tickets, maar is het event vol (er zit natuurlijk een limiet op het aantal plaatsen), mail dan even naar hello@sellyourstuffonline.nl en we zetten je op de wachtlijst.

2 - Is er parkeergelegenheid in de buurt?
Zeker weten, voor de deur, op eigen terrein van het Crowne Plaza hotel kan (tegen betaling) worden geparkeerd. Het adres van Crowne Plaza Den Haag Promenade is Van Stolkweg 1. Er is genoeg plek voor je auto op de enorme parkeerplaats.

3 - Kan ik makkelijk met het openbaar vervoer komen?
Vanaf het station stap je in tram 1. Deze tram rijdt iedere 10 minuten in de richting van Scheveningen. Na ±25 minuten bereik je de tramhalte World Forum. Vanaf deze halte loop je binnen twee minuten het hotel binnen.

4 - Is de culinaire lunch inbegrepen?
Ja, dat is inclusief als je een ticket koopt evenals de koffie, thee en mineraalwater door de dag heen én de aansluitende netwerkborrel! Leuk om te weten is dat deze heerlijke lunch wordt bereid onderleiding van chef kok Sido de Brabander.

5 - Hoe meld ik me aan?
Je bent aangemeld en staat op onze gastenlijst zodra je jouw ticket hebt besteld en betaald. Meer hoef je niet te doen, wij regelen hierna alles en je ontvangt vanzelf bericht.

6 - Hoe kan ik me verder voorbereiden?
Je hoeft die dag alleen maar op tijd te komen en enigszins uitgerust te zijn. Om van dat laatste zeker te zijn zou je natuurlijk kunnen blijven slapen de avond van te voren ;-) Verder kun je je laptop meenemen (maar dat is echt geen noodzaak), er is gratis wifi, en/of iets om om te schrijven.

7 - Welke prijzen kan ik winnen?
Dat houden we nog even geheim, maar het wordt érg leuk, dat kan ik alvast wel zeggen!

8 - Meer vragen?
Dat kan natuurlijk, mail dan even naar hello@sellyourstuffonline.nl

If you were waiting for a sign... this is it!

Early bird ticket

  • toegang tot de gehele dag, alle talks
  • inclusief culinaire lunch en consumpties
  • goed gevulde goodiebag
  • afsluiting & netwerkborrel Make it happen party
  • mega korting op de te lanceren programma
  • kans op mooie prijzen!

Tijdelijke EARLY BIRD prijs €127,- (normale prijs €197,-)

HANDIG! Ga je samen?
Dan krijg je samen € 25,- korting. Bestel met deze optie en krijg meteen de korting voor jouw vriend(in), collega of relatie.