💰Vertel over Sell your stuff online en verdien 20% commissie! • KLIK HIER

Het gedrag van de Nederlandse consument in coronatijd

10 april, 2020

Het gedrag van de Nederlandse consument in coronatijd

Sanoma heeft onderzocht hoe Nederlanders op dit moment met media omgaan, hoe hun dagelijks gedrag en koopgedrag is veranderd tijdens de huidige coronacrisis. 

Het onderzoek is in maart dit jaar uitgevoerd onder meer dan 1.000 Nederlanders in de leeftijd van 25 tot 70 jaar. Het is heel interessant om te zien hoe snel behoeften en gevoelens bijna over night veranderen.

Wat kun jij hiermee?

De uitslag van het onderzoek geeft inzicht op waar jij jouw publiek mee van dienst kan zijn. Waar kun je op in spelen met behulp van content marketing zodat jouw producten of diensten relevant zijn en jij zichtbaar blijft? Kijk bijvoorbeeld naar onderstaand overzicht. Hieraan kun je eenvoudig zien waar men zich momenteel mee bezig houdt. Daar kun jij vast wel wat mee!

Download het complete onderzoek als PDF HIER

Heb je er moeite mee?

Vind je het moeilijk je draai te vinden? Moeilijk 'commercieel' te zijn nu? Dat is heel logisch, maar bedenk wel dat je als online ondernemer nu een belangrijke schakel bent voor velen. Jij kúnt nu producten of diensten leveren die men nodig heeft. Laat mij jou helpen. Dat kan bijvoorbeeld door het komende seizoen mee te doen aan het Content coach programma. Niet in de laatste plaats om samen sterk de komende zomer door te komen met hulp van mij in een groep met gelijkgestemde en gemotiveerde (!) ondernemers. Je kan veel hulp verwachten op het gebied van zichtbaarheid, meedenken over jouw toegevoegde waarde en hoe je je staande houdt in deze vreemde situatie waar we allemaal in terecht gekomen zijn. Samen staan we sterk en gaan we de toekomst positief tegemoet!

👉 KLIK HIER voor meer informatie over het Content coach programma